Mittwoch, 31. Dezember 2014

Silvester Schmuck und Nagellack - New Years jewellry and nail lacquer

Hallo,

ich hoffe ihr hattet schöne Feiertage!
Hier kurz mein Schmuck und Nagellack, den ich zu Silvester tragen werde.
Ich habe die Sachen alle unabhängig voneinander gekauft, finde aber, dass sie super zusammen passen.

Haul: nail polish by catrice, earrings by Bijou Brigitte, bracelets by Primark

Hello,
I hope you enjoyed the holidays!
Just showing you my jewellry and nail lacquer for new year.
 I bought these accessories in different stores without planning to match them but I think they look good together.

Nagellack / Nail Lacquer: Limited Edition Viennart C03 - LilArt Lily: Catrice 2,75€
Ohrringe / Earrings: Bijou Brigitte 3,95€
Armreifen / braceletsPrimark 3€

Ich wünsche einen guten Rutsch ins neue Jahr 2015!
I wish you a Happy New Year!
~ Tea

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

[Insert comment here]