Freitag, 8. August 2014

Satin Supreme 020 Sweet Elegance p2

Satin Supreme 020 Sweet Elegance p2
Hallo,
heute ein kurzer Nagellackpost. Es geht um den Satin Finish von P2 in  020 sweet elegance.

Hello,
today a short nail polish post. The Satin Finish Collection by P2 and the colour 020 sweet elegance.


Es ist ein Lack der Satin Supreme Reihe von P2 und kommt in 8 Farben. Ich habe mich für das dezente Rosé entschieden, weil mir danach war.  Das Finish ist wie dem Titel zu entnehmen ist weich/zart und Satin-ähnlich. Es ist schwer zu beschreiben, da müsst ihr selber mal testen bzw. anschauen. Die Deckkraft ist nach zwei Schichten super und er hält sehr lange ohne Überlack. Der Farbton den man in der Flasche sieht kommt auch genau so auf die Nägel, was man ja nicht bei allen Lacken findet.
Sweet Elegance looks good on nails
It is the Satin Supreme collection by P2 and you can choose from eight colours. I tried the subtle rose coloured one, because I was in the mood for it. The finish is, as the title suggests, gentle/smooth and satin-like. It is quite difficult to describe but you have to try or take a look a it. Two coats are enough for a nice coverage and it lasts long without a top coat. The colour in the bottle is actually the colour on your nails, that is something not every nail polish can provide.


Ich kann ihn sehr empfehlen und werde mir vielleicht den Blauton 080 lofty style nochmal genauer anschauen, da der eventuell zu einem bestimmten blauen Kleid passt.
Was haltet ihr von der Satin Finish Reihe? Ich war nie ein Fan von Samt oder Sand Finish Lacken, aber Satin gefällt mir sehr gut.

Satin Supreme
I can recommend you this nail polish and maybe I will try the blue on 080 lofty style, because it could look good with a certain blue dress. What do you think about the satin finish collection? I was never a fan of velvet or sand finish nail polishes but I really like the satin finish.



Danke fürs Lesen - Tea!
Thanks for reading - Tea!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

[Insert comment here]