Sonntag, 3. August 2014

Sleek Lipcolour Quad "Tease"

Hallo,


Sleek! <3
ich werde euch demnächst nach und nach meine Sleek Produkte zeigen, weil ich bei allen von der Qualität sehr überzeugt bin (und weil ich mich, bis alle vorgestellt sind, davon abhalten will mehr Sleek Produkte zu kaufen).

Hello,

in the near future I want to show you all my Sleek products, because I really like the quality a(nd I try to avoid buying more Sleek products until I showed you all of them). 


Sleek Lipstick Palette Tease

Heute zeige ich euch meine Sleek Lippenpalette namens "Tease". Ich habe sie seit Ende letzten Jahres und bin sehr verliebt in die Farben.
Die Palette kommt in einem schicken schwarzen quadratischen Format inkl. Spiegel und kleinem Lippenpinsel.

Today I will show you my lipstick palette named 'Tease'. I love the colours and use them since the end of last year. The palette is a black
square box with a mirror and a small lip brush.



Sleek Tease Quad
Alle vier Farben sind sehr ergiebig und lassen sich leicht auftragen. Sie halten gut einen Abend
durch, wenn man was isst, muss die Farbe aber nachgemalt werden.
Alle Farben "Show off (1), Spotlight (2), Paris (3), Dita (4)" sind echte Hingucker und gehen von einem klassischen Rot, über Beerentöne bis ins knallige Rosa.

All four colours are rich and easy to apply. They stay for an evening on the lips, but need a refill after a meal. All colours "Show off (1), Spotlight (2), Paris (3), Dita (4)" are highlights and vary from classic red to berry red and a loud pink.

Diese Palette ist eine von sechs Farbvarianten. Falls ihr die Möglichkeit habt, schaut euch die Farben doch mal an und sagt mir eure Meinung dazu!

This palette is one of six different colour sets. So if you have the chance, try this or the other ones and tell me your opinion!

Danke für's Lesen - Tea!
Thanks for reading - Tea!

Kommentare:

  1. Hey Tea! :) out of the four "spotlight" is my favorite; I'm curious, can you tell me how sleek lipstick deals with lip biting habits?

    AntwortenLöschen
  2. Hey Rina,
    I love "show off" and "Paris" ; )
    Well, I don't bite my lips but I can say that they are long lasting and they don't dry out my lips - but they are not the most moisturizing lipsticks. Maybe they highlight bitten lips because of the sheer texture? How have lipsticks to be for bitten lips?

    AntwortenLöschen
  3. Lucky you! ..bad habit I just can't overcome. I believe a moist texture helps covering up, but most of the time moisturizing lipstick or gloss tends to be not well covering enough to hide the marks. Bad dilemma!

    AntwortenLöschen

[Insert comment here]